Tidspress och långa promenader

Då har de 5 första dagarna på semester swischat förbi. Måste ändå säga att jag har njutit av dem med. 
Under dessa dagarn så har jag under tre dagar tagit lång promenader. 
Måndag - 9,5km
Tisdag - 11 km
Fredag - 10,8 km 
 
Alla har varit i variadeterränger, mycket uppför och mycket nedför och lika mycket raksträckor. Att då samtidigt gå och lyssna på ljudbok gör ju att jag försvinner in i boken och bara går. Skönt när jag kommer hem och inser att fötterna skriker efter vila och få kom upp i högläge en stund direkt efter. 
Promenaderna har ungedär tagit runt 2h vilket känns skönt speciellt när jag har tid till det med utan att stressa. 
 
Angånge stress så har jag allt börjat känna tidspress över uppsatsen. Deadline är den 3 september och det är 24 dagar fram tills dess. Kämpar med att få iordning det sista på resultat delen. Skriver och skickar bilder på det som är skrivet till min medskrivare för att hon verkligen ska kunna hjälpa mig i det mellan hennes arbetspass. 
På måndag ska vi åter sitta tillsammans och skriva klart metod delen. Det känns åtminstonne skönt. Sedan är det diskussionen och det slutgiltiga sakerna som gäller. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0