1:a advent med resande minnen.

Har under morgonen kollat tillbaka på minnen som visats på Facebook från detta datumet och två år tillbaka. 2 December har jag sista dagen av 3 i London 2016, en helt underbar weekend med en kär föredetta arbetskollega. Sen såg jag även att idag för 1 år sedan spenderade jag sista dygnet på amerikansk mark när jag var borta i 10 dagar med familjen. 
 
Idag sitter jag nu här hemma istället och har packad karbin väskan för att bege mig till London under morgonsdagens första timmar ihop med min pappa. Ska blir riktigt härligt att få helt och hållet egen tid med min far och samtidigt få inbringa en fantastisk julkänsla som London kan starta December månad med. 
Längtar, har bara ett arbetspass kvar på jobbet innan London startar min semestervecka. 
 
 
 
 
 
Dessa bilder fotades under veckan när frosten låg så glittrande och vacker i solen sken. 
 
När te koppen ihop med tre juliga värmeljusbehållare fick mig att mysa ordentligt när julsakerna dök upp i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0