Fullt ös.

Nyligen hemkommen från jobbet och redan hunnit fixa ihop en marängbotten som står och gottar till sig i ugnen. Marängenbotten 3 av 6. Planen är att har klart nr 4 innan kvällen är slut, återstår att se hur det går. 
 
För övrigt har helgen vart både jobb, uppsatsskrivning, långpromenad och fixat de två första marängbottnarna. Veckan som nu precis har startar kommer flyga iväg i all världens fart när jag ska fixa 2 moccatårtor samtidigt som jag jobbar tisdag kväll, onsdag kväll och torsdag dag. Så det blir att ligga i på bakningsfronten och hoppas på att allt flyter på som det ska. 
 
När fredagen väl kommer så blir det motorsport hela helgen lång. Fredag spenderas 8-16 på Falkenbergs Motorbana för att sedan vid 17 tiden landat på Annebergsbanan i Varberg för att vara sjukvårdspersonal på folkracetävlingen. 
Lördag och söndag spenderas dagarna 8-17 på Falkenbergs Motorbana för Västkustloppet/STCC. 
 
Så fullt ös, medvetslös. Som ordspråket säger. Jag lever och jag har roligt under tidens gång och det är det viktigaste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0