Live sändning Folkrace

Snart är min 6 dagars arbetsvecka över, fick pausen denna veckan idag vilket var skönt. 
Fick sova ut och ack vad behövligt det var efter att jobbar 14-00 igår, vakna vid 09:30 och blev nästan att direkt att gå upp och starta datorn och sammankoppla den med tv. 
Varför koppla datorn till tv? jo just för att kunna få njuta av sista dagene av Folkrace Festivalen i Motala. Idag var det finaldagen för hela tävling och främst för juniorerna samt seniorerna. Mycket rullning, satsning och full ös. Synd bara att jag var hemma i siffan detta året. Förra året var jag på plats och jäklar vilket håll igång det var då, saknar det verkligen. Men nästa år ska det bli ny satsning av att njuta av folkracefestivalerna på plats. 
 
 
Lagom i deras lunchpaus blev det en snabbt att ta mig till Lanthandeln och handla det sista som behövdes till dagens gormet mat. Lammstek har svettats i ugnen under dagen medan folkrace pågått. 
 
Hann städa lite i köket, tömma diskmaskin och även fylla den med smutsig innan lunchpausen var överstökad. Åter i soffan för att avnjuta resterande av dagens tävling. 
 
Som ett bra avslut nu på dagen blev en 5,5 km joggingtur och fixat klart det sista av maten som strax ska avnjutas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0