Mormor 90 år

Vilken underbar dag det har varit ihop med många utan min släktingar. Att träffa nästan alla mina släktingar är alltid underbart och njuter av varje sekund som är ihop med dem. Idag blev det till ära för att fira min kära och älskade mormor som fyller 90 år på onsdag. Alltså 90 år, min älskade mormor, svårt att tro men oj vad tiden flyger förbi. 
 
Denna bilen tog min kusin Erika. Från vänster: Elin (lillasyster), Mormor Kerstin och jag. 
 
Dagen till äre så var vi på ett pensionat i Kullhult som ligger en bit utanför Simlångsdalen. Mormors kusiner (tror jag det var) är där ifrån. 
 
Mormor fick äran att träffa:
4 av 5 barn
9 barnbarn av 12 stycken
11 barnbarns barn av 18 stycken
1 barnbarns barnbarn.

vi är en stor läkt på min egna mors sida. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0