Underbar dag

Vilken helt ljuvlig och underbar dag det har varit. Verkligen njutet av vädret till max när jag väl varit utomhus. Men nu sitter jag här hemma i sängkammarna och arbetar med transkribering av dagens intervjuer. Det går framåt och har börjat få rutin på skrivandet ut efter vad jag hör från inspelningarna. 
 
Dagen startade med en tur till Varberg och först intevjun. Efter den blev den en snabb sväng in på jobbet och prata med kollegorna innan gymmet nalkades. 
Bröst och rygg pass var på dagens gym agenda. Njuter varje gång jag inser att de vikterna jag hållt på med det senaste börjar bli för lätta så nästa omgång blir det att höga vikterna med 2 kg. Alltid lika roligt när det sker. 
 
Lunchen blev nere i Varbergs hamn med lite avkoppling innan jag satte mig på Campus bibliotek och transkriberade den första intervjun. Som avslut blev det sen en glass i solen ut med hamnpiren, fiskmåsar som skockar runt en och hoppas på att kunna få glass de med. 
 
 
Dessa bilder blev senare när jag anlände till Falkenberg inför intervju nr 2. Blommorna var på promenaden ner till Ätran. Med vattnets forsande ljud och solens underbara ljus njöt jag av i ca 50 minuter innan det var dags att gå till intervjun. 
 
Hoppas ni har haft en lika underbar dag och njutit av vädret till max. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0