Härligt flyt just nu

Är inne i ett riktigt härligt mode nu, praken flyter på över förväntan och att jobba upp till är inge problem för stunden. Fine att man är trött den lediga dagen är i och för sig inte så konstigt när jag har en hel lediga dag i veckan. Men har fortfarande en helt underbar energi till att fortsätta med. 
 
Halvtidsbedömningen för praktien gick av stapeln i torsdag och har bara fått massor av positiva ord några av dem på praktiken är nyfikna på vad jag har kommande arbetet något stans. Känns lite som de vill ha mig kvar i Borås när praktiken är över men ingen säger direkt något om det, så det är mina misstankar. Ska jag vara ärlig så funderar jag lite på det också. Mycket handlar ju även om hur det blir med den ev kommande kombinationstjänsten. Men än är det för tidigt för att hoppas på det känns det som. 
 
Jaja, nu är det dags att gå ut till bilen och köra till Borås inför ett nattpass på ambulansen. 
 
Kramisar på er <3.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0