Fredag

På skydd och säkerheten blev det ingen förläsning då ingen kom ifrån BRÅ. Uatn blev istället att vi såg på två filmer. Passar ju bra då det snart är prov i det med. på katastrofen var det som det brukade. lugnt och intressant ämne.

Åt lunchen med Marie, hade sedan sjukvård och vi gjorde lite frågesport och vi skulle var och en göra en fråga ut ifrån våranpraktik. Då kom jag med min.

Vem gör en Brånmarksomläggning?
1. Sjuksköterskan
X. Undersköterskan
3. Läkaren

Den kan ni gissa på. svaret kommer i moorgon dagens inlägg :P .....

Sen på kvällen var det att fira Eva-Lena. Maries mamma. Mycket mysigt men har nu dess värre ont i muskelatur på axlar och bröstryggen. men det får jag se om jag kan sova bort för hoppningsvis. Behöver verkligen vila för att orka med morgondagens bravade i Ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0