Bilder från bom&cavaletti träningen


En sådan här trevlig dam finns det bakom hennes busiga personlighet.
Kan aldrig mer än sitta och le åt dessa trevliga bilder som fotades under
förra veckan av Mia Alness.


Gillar verkligen hjärtat som hon har i pannan, passar henne så bra
synd bara att hon heter First Lady och inte Heart Lady.


Här får ni en bild när vi nästan går omkull då hon inte lyfte på frambenen
över det röda cavalettit, men hon fick åter fotfäste och vi klarade oss från
vurpan.


Här ser ni hur jag sackade efter i min sits, rykte henne aldrig i munnen som
tur var även om det kan se så ut. Hon tog av tidigare än vad jag trodde vilket
gjorde att jag inte han med i språnget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0