Självdisciplin?

Får nu allt ta tag i min självdisciplin, pluggande går inget vidare. Måste verkligen
sitta och memorera så mycket jag kan inör fredagens tenta. Bara den sista föreläsningen
under morgondagen om pedagogiken sedan blir det att bara sitta ner och läsa,
läsa och åter igen läsa.
 
Jag hade absolut tänkt att slå mig ner och läsa när jag kom hem, men icke sa nicke
då gick jag ut i skogen och plockade svamp, jag som har sagt till mig själv att det inte
ska plockas mer svamp. Resten av kvällen går åt att läsa och kolla på tv.
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Hjärnan jobbar när du plockar svamp. Gilla läget!! Lycka till på fredag :)

Svar: Det är sant.
Klara

2012-10-02 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0