Härlig kämpar glöd nu

Efter att ha ätit lite mat och kollat på två avsnitt av The 4400 så är jag åter i ny mental
kondition och inspiration och fortsätta med mitt förändingsarbete som jag skrev en
hel del på i morse. Innan pausen så blev det en 15 km runda med cykeln, tungt var
det allt i benen efter gårdagens joggingrunda. Men runt kom jag vilket är positivt då jag
kan lägga in de kilometerna i arbete. Två dagars träning till sedan blir det en stor utvärdering
av det hela. Alltid gött när ett skolarbete går mot det sista då det bara är en massa
finslipande.
 
För övrigt har jag nu kommit in i en helt ny anda efter det resultatet jag fick igår.
Jag ska allt försöka skriva om den tentan i maj, bättre att göra ett försök om inte
annat. Skam den som inte försöker, lika bra och försöka klara av den nu för inte
vet jag alls hur mycket jag kommer orka att plugga under sommaren och problemet
blir då snarare att man kommer bort från pluggandet under den tiden.
 
Men blir det hårda dagar, hoppade dagens förläsning och se hur mycket jag har fått
gjort. I morgon blir det att beta av en tenta så är helt taggad inför den.
 
Hade många tuffa perioder under gymnasiet där jag gick ner mig en hel del psykisk
och denna gången har jag ändrat allt med en helt nytt tänk och kämpar glöd än vad
jag hade då. Nu jävlar så kör jag gärnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0