20 kg har försvunnit

Joggingturen blev av och gott var det allt, kallt när vinden tog i annars
värmde solen gott den med. Väl hemma igen så vart det lite sitt ups,
armhävningar innan man strechade.

Passade även på att väga mig innan jag gick in i duschen vilket resultarade
att jag nu har gått ner hela 20 kg på 1 år och 4 månader. Är så himla stolt
över mig att jag har lyckats med mitt mål där. Varför jag velat att det
ska ta lång tid är just för att huden ska hinna med, går man ner för fort
blir det lätt att man får hängande hud och hur roligt är det att bära runt på
det. Inte kul anser jag så därför sig jag hellre resultat på en betydligt längre
tid.

Känner mig betydligt smidigare än vad jag gjorde för ett år sedan samt att
jag mår bättre och känner mig starkade inom mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0