Tisdag

I skolan hade vi val tal för våra partier som vi hade skappat. Det gick mycket bättre än vad jag trodde och det var verkligen inte så farligt längre att stå där framme. Märks att jag har blivit bättre på den fronten. Mycket glad för mig själv att jag har gjort ett så där bra framsteg. HAha.. det ska firas med glass. Om jag har någon hemma :P
På sjukvården satt jag mest och sov. var så trött och har verligen inte fått in något om diabetes. Aja måste läsa på mer om detta.

Efter skolan var det att köpa betfor innan man kunde handla hem till kylskåpet.
I stallet var det att mocka. blanda mat. red ut med mickan med. ´Blev ett skutt och märktes att jag ej var med på noterna där och hoppa i dressyr läder är nog inte det bästa. haha men, men.

Fick även en tid hos massören i morgon. så ska ha det mysigt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0