uppgifter

Svenskan gick allt bra ver en liten genom gång innan jag kunde
börja skriva på mitt tal. Som det ser ut som kommer det handla
om relationer mellan människor och djur. Fick bokat in ett möta
med min svenskalärare på torsdag morgon med, Ska få hjälp
med hur jag ska lägga upp mitt personliga brev.
(inte min bästa sida att skriva om mig själv som person)

Var även på gymmet en stund efter att ha ätit och glömde helt bort
en lektion i arbetsmiljö och säkerhet, men igentligen gjorde det
nog mig inte så mycket då uppgiften vi håller på med låg i
mitt skrivhäfte hemma på sängen. Hade inte hjälpt mig så värst
mycket alls. Men har nu suttit med den i två timmar hemma och
den är nestan klar. Behöver bara komma på en arbetsskada
eller olyckfall för en personal på ortopedisk avdelning.

Ska nu även försöka fortsätta med barnsjukvårds uppgiften med
innan man kan fortsätta och redigera bilder.

De har dykt upp några bilder på min bilddagbok som är färdiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0