Efter stallet.

Efter att ha varit 4 timmar i stallet så bar det in till
Kungsbacka för att handla stickor till den sjal som
jag ska göra av garnet som inköptes i lördags.

Så in gick jag i sytjänsten och letade mig fram till
alla stickorna och fastnade sedan där ett tag då
jag funderade om jag skulle ha 5mm eller 5½mm.
Efter en stund funderande så bestämmde jag mig
för 5mm som kostade 35kr.

Blev sedan att köra bort till Friskis & Svettis där
jag körde 1 timme gympass. Körde då den vanliga
rundan som jag gör på gymmet, men kännde hur
magen började suga efter mat så kanske inte
tog i allt vad jag hade direkt men det gick iallafall
fint.

När man väl var hemma igen så var det in i duschen
starta datorn innan maten stod framdukad på
köksbordet. Mumsigt gott var det far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0