Torsdag

Då har man kommit framåt i projekt arbetet. Vi har även lyckats få in
datum och tider då vi ska föreläs på en skola i Kungsbacka inför
4 st 9:ionde klassare. Det ska bli spännande och se hur det utvecklar
sig allt. Har fortsatt med powerpointen vi ska ha. DEt börjar ljusna
iallafall på den fronten.

Var även i stallet och red Acke. Så underbart häsligt då det går bra
för oss två efter att Elin var och hjälpte mig :)
Stallet gick snabbt att göra klart men på hemvägen så tog det
fem minuter innan vi lyckats komma upp för en backe med den
stora chevavanen då vi fick stanna till för att vi fick möte.
Haha. ett under att vi lyckades komma igång trots blank is
under den stora klumpedunsen.

Ringde även min mor och det gick väl så där. hade önskat att jag
vågat fråga mer om det hon sa i söndags, men som jag är så
blir jag hellre tyst på en fronten. :(. Måste verkligen ta mod till
mig men det är ju inte så enkelt direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0