Midsommar

Har gjort den tradionella tältningen med ett gäng som sker
varje midsommar vid Skärsjön. Det är allt ifrån att sitta
vid läger elden till att bada och bara sola. Man glömmer bort
tiden, men samtidigt är det så skönt att få koppla bort vardagen.


Jag är nu nyligen hem kommen efter att har tältat i två nätter,
men allt som man packade ner i fredags ska ju upp nu och en
del maskiner tvätt ska det även fixas.
Men det allra första som sker nu efter duschen är att smörja in
min brända rygg som jga lyckades göra under gårdagen.

Hade tänkt att skriva på bloggen i fredags att jag inte skullle
kunna vara närvarande här men så kom jag inte in på internet
så det blev inget med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0