dumt med högklackat.

Var inne i Kungsbacka och gjorde staden osäker, blev in på Kungsmässan
och införskaffa sig två sommar leggings som jag kan använta till mina
kläningar som jag köpte i Ullared. Handlade lite torrfoder så att Zingo har
det i helgen, vattenmelon som jag kan gotta mig med under kvällen.
Där efter for man iväg till subway och sen systemet, fylla på det tomma
förådet man har hemma. Men det dummaste jag la märke till senare när
jag var i stallet är att jag absolut inte skulle ha tagit högklackat när jag
gick i stan. Nu får jag stå ut med vatten blåsor under fötterna i helgen.

Gjort är gjort, i stallet pysslade jag om Mercy en längre stund. Han tyckte
det var gott att komma in i svalkan inne i stallet och stå och dåsa en
stund med. Gav honom även lite foder. Blev en oväntade sommar fotning
med honom med. Inväntar bilderna som Pia ha på sin mobb. Som troligen
kommer under kvällen.

Packa var det jag skulle göra med, har hämtat luft madrassen iallafall som
har legat i det blivande badrummet. Nu blir det att fixa de kläder jag ska
ha vilket blir jeans men det jobbigaste blir att välja ut bra toppar, regnkläder
ska även packas ner och lite god dricka med. Sen får man se vad helgen
skapar där borta med. Ska se omjag kan knåpa ihop lite tidsinställda inlägg
med som kommer upp unde helgens gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0