Trevligt pass idag.

Idag blev det rida i en ny sadel, samt att fokusen var att jag skulle sitta
rätt och ha rätt inverkan på Lady. Det var lite kruxit i början men efter
ett tag började jag bli haj på det hela och då funkade det mycket
bättre.

Speciellt när man har Lollo i mitten, haha jaja men jag behöver det och självklart
ska jag även skärpa mig när jag rider för mig själv med.
Fick ut det som var planen idag och detta ska jag verkligen jobba på under
varje pass i paddocken fram över med. Just att jag ska göra allt från min
sits, lyssnar hon inte så får jag ta tag i henne men annars ska jag bara ha
ett tryggt stöd för henne i handen och inte sitta och hänga i den.

Ja nu fattar, mycket att tänka om på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0