God natt

Sitter här under nattens timmar och har sytt klart det på stalltäcket som
jag kan sy med de nålar som jag har hemma. Resten får jag se om jag
hittar någon bra som har en ordentlig symaskin som kan sy fast en knäppes
rem samt siste delen av täcket som behövs lagas ihop.
  Det blir nästa del. Jaja, den funkar nu att ha i stallet under tiden fram tills jag
har hittat någon check sådan.

Det var lugnt på arbete idag, åter hemma så blevd et att fixa maten som jag
lagade igår kväll till portionsförpackningar samt att plocka ner och vika ihop
tvätten som har hängt på tork.

Blev ingen ridning idag då tiden gick till en del annat. Blir att gå upp tidigare
i morgon för att rida bus ponken, fixa stallet och vara på jobbet redan vid 15 istället
i morgon. Så ja nu annar att det blir bums i säng nu om inte annat. Fast får ta
ett glas god och kall mjölk så somnar jag lättare.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0