Brrrr

Jag är absolut inte den ända som undrar vart våren är ordentligt, kylen
tränger sig fortfarande in i huset och har nu fått höja elementerna på nytt.
Inte ska man sitta och frysa när man ska plugga, blir ingen bra kombination
alls då.
 
I lördags lyckade jag få in en träflis från köksgolvet rakt in i hälen dock på
undersidan. Både jag och Christina försökte få ut den men fick en liten bit och kunde
se resten som vi ej kom ifatt. Så under natten till söndagen lät jag mina kollegor
göra det fina försöket med att få ut den, så efter att ha gått runt med lite mjukgörande
samt lite bedövande kräm så gjordes det två försök med att få ut den vilket
misslyckades. Blev då att sätta på kompresser med acollösning och linda fast det
och låta det sitta på i ca 1-2 timmar.
 
Det slutade med att ortopedläkaren fick lägga lokal bedövning i hälen och med
hjälp av skalpel och pincett få fatt på den.
Så nu börjar jag trotts allt börja ta mera normala steg igen efter att fått göra detta
runt 03 på måndags morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0