Åter väckts till liv.

Har under förmiddagen fått min härliga känslan av att sitta bakom ratten i en folkrace bil igen. Att få ratta runt en bana, använda vänster broms och gasa på som bara den, samtidigt veta att man behöver inte vara lika rädd om bilen som sin vanliga vägbilen. 
 
Har ju två folkrace bilar på tomten som i stort sätt behöver göras iordning, förnya min folkrace licens till våren så ska jag se om jag kan komma iväg för några starter. Att få sätta sig bakomratten med overallen på sig, med hjälmen, nackskydd, balaklaba, handskar och skor, får mig att leva upp igen och sakna tiden då far min bodde hemma och vi körde folkrace och pysslade. 
 
Blir nu att leta en meck kompis som kan hjälpa mig att få ihop bilarna samt lära mig mera om allt detta. Det kommer att bli av, frågan är brar när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0