Träning och skolarbete

Innan resan till Florida så bestämdes det att jag idag fram tills på torsdag skulle bli inlagd på hjärt avdelningen för insättning av ny medicin, detta blev ändrat under gårdagen. Efter att ha kommit hem från resan igår med de förseningar som var så ringde jag upp min sköterska på hjärtmottagingen som har hand om mig. Vi beslutade då eftersom jag har vairt flimmer fri under resan så skulle vi avvakta med ett medicinbyte.
 
Vilket gör att jag idag istället kan gör det jag behöver göra. Det är att ta en tur till gymmet och sedan sitta med skolarbete på datorn hela dagen. Kan börja transkribera intervjun som jag gjorde igår på en klasskamrat som ska vara klar den 12/12, vilket gör att jag får ligga i med det samtidigt som jag måste skriva klart metoden på det kommande arbetet medan jag har hjälp av en kursbok. Kursboken ska lämnas tillbaka till sjukhus biblioteket i morgon så kommer passa på att göra det medan jag är inne och jobbar i morgon. 
 
Nog om detta, har nu precis avslutat min frukost som blev av nu vid 11:30. Mycket pga att jag verkligen behövde sova. somnade vid ca 22 tiden igår och sov ända till 09:30 idag, lyckats ta igen all sömn som är missade mellan den 2-4/12. Hoppas att jag ihop med detta lyckades bli av med det sista av jetlagen med. 
 
Bjuder på en härlig bild ifrån resan. 
 
Ska skriva ihop dagarna under resan så fort jag kan allt eftersom jag behöver pausa lite från allt skolarbete skrivande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0