Mamma Mia

Semestern är nu igång, startade upp den med:
 
Blev Mamma Mia ihop med min mor, Sven och Elin. 
 
Dagens första heldag på semester var under gårdagen vilket njöts av en härlig sovmorgon. Blev även 9,5 km lång promenad innan jag provsmakade ett nytt Sparkling Wine. 
 
 
Får verkligen säga att det är att rekommendera, mumma det var god men fock blev jag full på 2 glas. Tur att jag satt hemma i soffan och inte var någon annan stans. haha, fast det hade i och för sig varit roligare. 
Med lite Alcohol i kroppen så får jag säg att skrivande på uppsatsen kunde inte bli bättre. 

Angåede uppsatsen så är äntligen resultatet klart. Bara lite fin lir på grammatiken så blir den kanon. Starten av diskussionen är igång och har skrivits på en del under idag med paus på 11km promenad i solens sken. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0