När hjärnan tror det är en annan dag.

De tre första dagar tillbaka till jobbet gjorde så att de två ledig dagarna (torsdag & fredag) kändes som en otroligt härlig helg. Fredagen gick jag runt nästan hela dagen och trodde så innerligt att det var söndag, dock kom jag på mig själv då jag absolut trodde att jag hade missat att åka till jobbet. Vilket jag ska göra idag (söndag). 
 
Nu är iallafall helgen här. Gårdane blev arbete på dagen för att avslutas med att kränga om däcken på släpkärran till nya fräscha fälgar sedan hem och baka sista marängbotten till Moccatårtan som ska byggas upp under veckan som kommer. Något direkt skrivande på uppsatsen satte Zingo stopp för då han la sig på alla papprena och lät mig inte plocka upp dem heller.
 
Men nu blir det att ha tv igång i bakgrunden, smutta på en stor kopp Forest fruit te och få igång energin i skrivande på uppsatsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0