1 månad i lägenheten <3

Tiden swishar fram och rätt som det är har jag nu haft nyklarna till lägenheten i en månad. Njuter fortfarande varje dag att kunna bo så centralt som jag göra. Kunna ta en lång härligt promenad till och fram jobbet och låta bilen få stå. Så ofattbart men så otroligt skönt på samma gång. 
 
Idag kommer jag ha alla möblerna på plats i köket, vardagsrum och sovrummet. Vad passar då inte bättre än att få hallen färdigmålad upp till? Inväntar att målarn ska komma tillbaka från frukosten så att han kan börja måla hallen i Noble Blå färg. Kommer bli här kombination till de mörkbruna listerna runt karmar och golv. 
 
För övrigt fick jag byggt ihop köksbordet idag som kom i tisdags. 
Så här blev de ihop med köksstolarna i köket <3
 
Haft Soffbordet och avlastningsbordet på plats i ca 1 vecka nu. Idag kommer soffan som ska bäras upp om ca 30 minuter och sedan är allt komplett i lägenheten :D <3
 
Avlastningsbord Woodenforge från Mio
 
Soffbord Woodenforge från MIO
 
Zingo fick sig även en klös och klätterhörna i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0