Öppethus

Då har man hela dagen i skolan, nja iallafall i kungsbacka. På idrotten höll Sofia i klassen lektionen, den var tuff men rolig. boxning med mycket styrka och jag hade satt MVGpå den om jag fick bestämma. haha aja nu är jag inte lärare som som tur är. på sjukvården var det att förberade inför öppethus jag fick snarare läsa på mera om programmen som vi har på skolan. Det blev ej så många frågor om dem utan delade istället ut 8 buntar av kartod över Aranäs.

Det var mycket smart utav mig att ha glömt tröja som  jga skulle ha under dagen så jag gick runt i en svettig tröja som jag hade under idrotten. Jag är glad att jag fick låna ett linne utav Marie som jag hade under öppethus.
Gick även och åt med Marie och Alex på Siam och han äta buffen inna de plockade bort den. Gott var de.

Nu sitter jag här hemma och är sjukt trött och seg efter hela fyra timmar stående på öppethus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0