Blåsigt

Vi kom iväg till Troya Horse Arena för att fota. En enkel vägbeskrivning
hjälpte en mycket på vägen. Vi hade mycket trevligt och många bilder
blev det, runt 1200 bilder. Har jag ett tag fram över att redigera.

Det blåste verkligen kallt men solen lyckades tränga igenom molnen som
var på himlen. DEt blev att vi fotade på framhoppningen i paddocken.
Jag med villit erkänna att jag inte fått till inställningarna för att fota inomhus
ännu på min Nikon D3000.

Men det kommer. Tävlingen gick bra och roligt var det att få se den fräsha arenan
som de har norr om Kungälv. Blir det bra väder i morgon kommer jag och
Johanna åkadit igen och fota. Då blir det häst hoppning från 1,10 till 1,30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0