Glad Påsk

GLAD PÅSK!

Själv började man med en skön sovmorgon. Fast sov ju inte så länge
dock. Hade funderingen på om jag skulle satt igång datorn men tog
istället ett häfte som jag ska plugga på och åt frukost. 

Slog mig sedan neri soffan och satte på tv en stund innan häftet kom 
fram på nytt. 5 minter senare ringer Isak och vi pratade i 20 minuter.
Trevigt samtal. 

Satte sedan på en film som jag på började igår kväll. Jewels som är 
baserad på Danielle Steels roman Jewel. En riktigt bra roman som
utspelar sig på 2:a världs kriget. Filmen är 4 timmar lång och är
uppdelad på cd skivor. Satt och tittade på den första, När det var
ca 5 minuter kvar på filmen ringer Marie. Vi prata om hur vi ska göra
under kvällen med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0