Fotorunda med Jeanette

Kom nyligen hem ifrån Jeanette och min fotorunda. Vi åkte
och besökte en urmysig bokskog som kännder helt fridfullt
och gammelmodig ut. Där stannade vi en bra stund innan
vi åkte vidare till Äskhultsby som inte ligger långt hem ifrån
mig, där fick se den gammla byn som var för lång tid sedan
och snacka om vi fota långa sockerärtor (eller vad det nu är)
och massor av blommor.

For sedan hem till mig coh parkerade innan vi gick bort till
Kvarndammen, hon fick se vrat badställe för första gången
och gillade det. Efter att ha besökt de tre platserna så körde
jag åter in till Kungsbacka och lämnade henne på stationen.

Klicka på bilderna för att göra de större
  
  
  
 

Kommentarer
Postat av: christina

Gråsuggan o blåklockan var upplevelserika

2010-08-04 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0