Jobb

Vilken dag. Gick upp 05.45 för att äta frukost, göra iordning
mig och sedan kunna ta det lite lugnt innan man skulle dra
till jobbet. Idag var det att gå bredvid och få lära sig morgon
rutinerna som de har och vad som ska göras och liknande.
Det gick hela hur fint som helst och man fick även ringt
kommunsjuksköterskan för att få deligering av mediciner.

Genom ett faxat papper står det nu att jag får ge ut mediciner
till brukarna, ge ögondroppar och annat liknande. Så ja
på fredag gör jag min tre dag på jobbet som tim vikarie.
Blir nog granaterat mera jobb under nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Christina

Gott gott att du får lite jobb o lite lön för mödan med gymnasiet...

2010-08-25 @ 20:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0