Ska provrida en travare

När jag var på gymmet igår så ringde ägaren till en 10 årig
travare, vi har pratas vid tidigare. Jag hörde inte att hon ringde
när jag gymmade så jag ringde upp henne när jag var klar
och vi bokade in att jag skulle komma och provrida den valack.

Vid tidigare samtal så fick jag reda på att han har löshoppat
1.10 utan problem men inte direkt hoppad högre höjder med
ryttare. Ägaren är mera för distans och hon ville ha en ryttare
som kan köra mera dressyr och hoppning.

Hästen står ca 1 mil hem ifrån och det är ändå på vägen till
Kungsbacka för mig så det blir ändå bra. Jag kommer under
kvällen berätta mera om hur det gick vid provridningen och
sen får vi se om det blir något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0