Ridtur med ägaren.

Igår red jag ut med Mercys ägare. Hon hade Mercy och jag tog Marre.
Det var en helt underbar ridtur och skönt att få rida ut till sammans
som nu inte blir ofta alls. Senast vi gjorde det var i början när jag precis
hade börjat ta hand om Mercy. Så nu har det ju gått 4 månader och det
var allt på tiden igen.
Vi red upp till Fjärås Bräcka och fortsatte sedan bort en bit på hallandsleden
innan vi vände tillbaka via Jehanders. Det var fint underlag och det blev en
hel del trav.

Marre sprang väg från Mercy ett par gånger då han verkligen är snabb i
sina ben men det togs igen då han är långsammare i skritten. Men vi hade
riktigt mysigt och pratade om allt möjligt.

Sedan fick jag hasta hem för att äta innan jag åkte och jobbade.

 
Mercy              Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0