Lat

Det kan man nästan säga att jag har varit idag. Men på något
sätt har jag ändå gjort det jag hade tänkt att göra, fast en sak
sate jag inte igång med. Det var att städa mitt rum men det
ska fixas under veckan.

Men som sagt, var iväg till stallet en stund. Blev tjugo minuters
skritt på vägen framför stallet, fram och tillbaka. Acke ville absolut
inte gå in igenom gången som jag skottade igår till gärdet.
Nej då skulle han småstegra lite och gå där ifrån. Men jag ska
få in honom där igen, men hade inget humör för att säga till
honom heller direkt. Önskade bara att man kunde ploga bort snön
på gärdet så att man kunde konsentrera sig betydligt mera på
dressyren. Men kan ju inte begära allt här i livet.

Har även haft en handled som knackar eller gör ont i vissa rörelser
i över en vecka nu. hel mysko och har en förkyllning blåsa
innan för underläppen som jag verkligen vill att den ska försvinna.
Men det som är ännu märkligare är att jag har blivit öm och
känns lite svullen precis på vänster sidan under käken.
Är det inte borta snart så blir et läkaren nästa. Annars mår jag bra.

I morgon blir det stallet än stund och sedan åka ner till min
moster i Halmstad. Det kommer då en uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0