Bättre

Jag vet inte men jag är iallafall glad för min goa vänner som
hjälper mig och uppmuntrar mig. <3
Var hos skolsyster idag och pratat om det som hände i helgen.
Inte kul men behövdes. Har även berättat det hela för min far
med och han gav mig en hel del tips. Ska nu bara ta mig i kragen
och ringa mamma i helgen och försöka prata med henne.
Får se hur det går men, det ska ändå göras någon gång, Orkar inte
att hon slänger ut en massa saker på mig som jag egentligen
inte att göra med.

Red Acke under går dagen och snacka om hur fint han gick.
Han arbetade verkligen på och gillar det nu när jag ställer
lite mer krav och han verkligen älskar det. Han är så underbar
fick bara klappa honom lugnande under tiden vi travade.
Annars gick han mycket fint frammåt och det blir bättre för
varje gång som vi tränar dressyr. :)
IDag blev det ingen ridning. De fick lunch höt sent men det är
inte så konstigt. Familjen Bengtsson har det inte så bra just
nu så, jag förstår dem så väl. Men ska rida Acke på torsdag,
då blir det ytterligaren ett träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0