Boxning

Så underbart det var med ett 90 minuters långa pass med
Ki Box. Så underbart skänt att får ta ut sig det allra sista för
dagen. Inte nog med det så var det plus grader på vägen
hem och det snöade stor flingor med. :D

Iskolan iadg fick vi en jobbig Essä uppgift men ska verkligen
göra gärnet på den så att jag får bra på den. Men efter några
gånger högläsning av pappret vi fick ´jag ett hum om hur
jag ska forma den. :)

Pratade nyss med min mor och hon verkar avra på bättre humör.
Ska även hälsa på Charmör som har fått flytta tillbaka till
Valsäng, då han inte trivdes på det nya stallet som Gunnel hade
byggt. Tur var nog det. Han fick rubbningar i ämnesomsättningen.

Ska hälsa på honom på lördag efter att jag har vart med mamma
på göksäter och kollat på tyg och sen på kvällen ska vi hitta
på något trevligt :D

Kommentarer
Postat av: Patrik

Härligt att höra

2010-02-19 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0