Fredag

Då var man tillbaka i skolan igen. Kul att se alla :)
Men tråkiga att åter upp ta lektionerna. fast viss
älskar jag verkligen :P,
Det bar sedan av till stallet. Gjorde i ordning
allt i stallet men när jag skulle plocka in en höbal
kännde jag hur kallt det blev på vänstra hälsenan
tror du inte att dragkedjan på ridstövlarna då har
gått sönder:( *Suck* Betyder att jag måste skaffa
ny för pengar som jag för tillfället inte har.
Får bli Februari. Och tror ni inte heller att jag glömde
ett bar extre strumpor som jag kunde sätta på utanför?
Jo det gjorde jag. gick i gummistövlarna sedan och
det var verkligen as kallt. :/

Blev ingen ridning då frusna fötter är ingen ide,
leder bara till sjukdom senare. Så jag fick hoppa
det. Men i morgon är jag mer på klädd och ska verkligen
rida Acke. Hoppas även att jag får tag på Elin och hör
när hon har tänkt att komma ner under söndagen
för att hjälpa mig med dressyren på Acke. :) Ska
bli kul att se henne igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0