Mormor

Befinner mig hos mormor igen efter att det var ett tag sedan. DEt var snö på motorvägen på väg neråt. fick ta det lungt. Åkte inom Julia och moffas gravsten och sopade bort snön som hade lagt sig över stenarna. DEt var faktiskt härligt att vara där igen. Fråga mig inte varför?

Marie och jag åkte sedan hem till mormor på riktigt vinterväglag. hehe, snöade mycket små flingor. Fick köra in min bil hennes carport. Det var underbart att träffa momo igen. Vi fick snackat om en hel del, behövdes. ville få lite bekfräftat och det fick jag efter ett tag funderingar. Fick en förklaring som plingade upp för mig om hur en person är. Aja nog om de.
Hade med dig nyårsprisenten av Marie i bagaget. tog in och foliet fixade jag till som en boll och slängde iväg den för mormors katt Pelle, han lekte ända tills vi skulle sätta oss och äta middag.

Min morbror Christer kom förbi med och åt mat. trevligt att se honom efter några år typ. Kan ej gå in på mer detaljer.

I morgon kommer några kusiner och de ska fira min 19 årsdag i förskott :). Ja. på torsdag smäller det av.

Kommentarer
Postat av: michaela (:

hihi aw (a) ne pappa fyller ju idag :D haft en bra dag gumman ? Puss

2010-01-04 @ 23:43:45
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Linda Samuelsson

Hej Jag ska med bussen på fredags morgon, det är väl toppen att vi börjar skolan igen (Y) :D ! Kram på dig :)

2010-01-06 @ 12:58:30
URL: http://lindasamuelsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0