Hemma igen.

När är man hemma igen efter att ha varit iväg på
7 års kalas. Roligt att träffa Christinas barnbarn igen:)
Samt se hennes mor och barn. En helt underbar släkt
som man verkligen har fått komma in hos.

På vägen hem så handlade vi lite innan vi drog bort till
vän av oss som visade sin nya fyrhjuling. Han upptäckte
även då att något satt fast i däcket och när han drog
ut den så visade det sig att det hade gjort hål i däcket.
Annars så busade jag med han hundar lite.

Väl hemma så drog vi fram spaghetti coh sköttfärsås
som jag gjorde för några dagar sedan, god var den fortfarande
och nusitter jag här och ska fortsätta att redigera bilder
ifrån KRK 30/5

Kommentarer
Postat av: christina

Blir alldeles varm när du skriver så. Du, Elin och pappa är väldigt viktiga för mig och det tror jag att min familj känner. Kram på dig

2010-07-18 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0