Landvetter

Åkte in till Kungsbacka vid halv elva och gymmade i en timme,
riktigt skn att känna att musklerna är tillbaka igen, lite flera rep
på vissa av stationerna sen kan jag öka kg.
Körde sedan in till Fjärås och hämtade ut mitt hemlga paket så
nu är den hemma.

Väl hemma så var det snabbt in i duschen och svalka av sig och
få bort allt svetten ifrån kroppen innan man skulle städa lite lätt
i huset, blev ändå mycket att göra i köket om det är de värt.
Roligt ibland faktiskt.

Annars har jag inte gjort så mycket. Ska köra till Lanvetter om en
halvtimme och hämta min far som kommer hem efter att ha kört
tågen mellan Narvik och Kiruna under en vecka. Skönt att få hem
honom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0