Till och från.

Jag som trodde att jag kunde gå ut och lägga mig på en
filt på gräsmattan, men icke sa nicke. När jag tog fart för
att göra detta innan så började det regna och det har det
gjort lite smått till och från. Eftersom det inte blev av så gick
jag ut och hjälpte pappa lite att demolera en husvagn som
han håller på och eldar upp i småbitar.

Har även skickat in en jobb ansökan till Kungsbackas
Närsjukhus så får se i augusti hur det blir. Har även skickat
pappa på uppdrag att kopiera en massa pappar som jag
kommer ha användning av vid arbetsintervjuer och liknande.

Hade även fundering på att skriva om hur jag har haft det
ifrån in uppväxt fram tills idag, men bara om det skulle vara
av intresse. i sånna fall sker det under morgon dagen eller
på tisdag. Men enbart vid intresse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0