dagens planering

Har nu suttit och kollat på kvällens 112 - På liv och död.
Detta pga av att jag ska på en konser med pappa på syrrans skola.
Det är hennes och anadra klasser som ska ha en lite konser med
tema The Beatles, det ska bli intressant :) Kameran åker med så
får vi se sen vad det blir för bilder.

Annars så har jag sovit utormodentligt, fick igår reda på att hela
huset ligger i dåliga energier så ska nu gå varje rum och läsa en
ramsa som ska hjälpa alla dessa energiera omvandlas till bra
energier, detta ska jag göra innan jag går och lägger mig.

Har även tänkt att ta en cykel tur nu på förmiddagen så ska strax
dra iväg på den, sen blir det en del bildredigeringar samtidigt som
jag donar med lite andra saker med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0