Uteritt

Det blev en uteritt under morgonen med Mercy. Passade på
av att njuta av solen som var påväg upp på himelen. Riktigt
härligt var det.

Med långkalsonger på så kom inte kylan lika mycket in på kroppen
och man känndes sig varm :).

Efter att ha fått dra åt gjorden lite till så manade jag på honom
i trav fast istället gick han upp i en kanon fin samlad galopp. Wow
tänkte jag stort och det känndes kanon. Han lyssnade fint på sätet
och handen, rullade ihop sig och använde verkligen bakdelen.
Vid en del av vägen så kommer det en jätte lång rak sträcka,
Hade tänk att galoppera där men så fick jag en bil som kom bak ifrån
en bil fram ifrån och det slutade med att jag fick trava fram till bilen
som var framför för att komma förbi den, men bilarna slutade alrig att
komma. Fick ytterligare ett möte med bil innan jag kunde låta honom få
gå på mera så att bilen bakom slapp vänta på oss.

Resten av vägen var han kanon och lyssnade fint i förhållningarna.
Han var så enormt pigg med och det märktes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0