Länsat minneskortet

Nu har man länsat minneskortet till kameran efter de 800 bilder
som fotade under gårdagen häst hoppning.
Blev inte lika många bilder som jag brukar ta men efter som man
började jobba kväll vid 16 så fick det bli så.

Men en norska som var påplats och tävlade kom fram och frågade
mig vart man kan se bilderna som jag sa och gav henne så adressen
till min blogg här och det är här som jag kommer lägga ut bilder
på varje ekipage från helgens tävlingar.

Så se nu fram emot härliga bilder när de är färdig redigerade. :)

Nu blir att hänga tvätt, äta klart frukosten innan man beger sig
till dagens ponny hoppning där även två klubbkamrater
kommer att vara med.


Dagens bild på norskans första ritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0