Ursäkta

Nu får ursäkta att det inte kom något uppdatering under gårdagen.
Internet krånglade så att jag inte kunde komma in, men nu är det
äntligen fixat.

Snacka om att man fick spader under gårkväll när man skulle hem
från jobbet. När jag var halvvägs till Fjärås så såg jag blåljus en bit
bort som svängde upp på Horredsvägen. Av någon anledning så fick
jag bara en ringande klocka som att det har hänt något i området
där jag bor. Sant och riktigt, det var sista vattenbilen som jag såg
och körde fatt den på förlandavägen, såg hur blåljusskenet försvann
in på äskhultsvägen och där var jag ikapp och låg bakom den
ända hem.

Det var fullt pådrag man polis, ambulans och 5-6 brandbilar där ett av
grannhusen stod i lågor. Usch inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0