Take those dreams and make them come true

Nu har rummet fått sig en enklare uppsnyggning och skönare känns du
nu att vara här inne med. Få se vad som händer här näst ikväll.
Kanske börjar pilla med ny design till bloggen men sitter fortfarande och
funderar ut över hur den ska se ut och vilka bilder jag ska ha och mera.
Ja det är den stora frågan som jag alltid har problem med för att få
ihop en bra header till bloggen.

Men något som jag verkligen älskar med headern som kommer sitta kvar
länge är texten jag har:

eng. Take those dreams and make them come true
sv. Ta dessa drömmar och gör dem till verklighet.

Något som man ska sträva efter, visserligen kommer inte alla drömmar
till verklighet men många gör det beroende hur hårt man kämpar.


Texas och Bx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0