Dagen i korthet

Precis avnjutit två varma mackor och en glas med vatten, blir det att koppla
av lite innan man ska bege sig iväg och hämta pappa.

Olle blev skrittad i paddocken, jag försökte slappna av i säte och kropp för
att kunna arbeta honom frammåt. Blev stel när jag hade fötterna i stigbyglarna
men så fort jag släppte dem så kunde jag följa med i hans rörelser.
Har nu lyckats kunna arbeta ner honom snabbare fast jag vet att jag är långt ifrån
det som Lollo vil att han ska gå i, allt kan men i begära i början, har som sagt
börjat få kläm på hur man ska använda hackamoret.

Blev putsning av sadel och träns samt mina läder stövlar, lite bus med Gizmo
(Bx  hund). Innan man åkte hem och tvättade pappas BMW och städade ur min
egna bil.

Lite av vad man har gjort under dagen helt enkelt. Blir att ställa sig vid spisen och
koppla av till Idol när man åter är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0