Dagens känslor fick utlopp!

En stor redå som man har byggd upp för varje dag rasade när jag kom till
stallet, som tur var det inte många där när alla mina känslor bara släppte
loss. har under några dagar känns som man har haft en stor knöl som har
legat och tryckt mot ryggraden.

Det var en knöl fylld med en massa oförklarliga känslor, hade precis gjort
klart hos Olle och skulle gå för att hämta ryktlådan så var det bara en tanke
som flög upp och började jämra mig för den tanken sedan brast det.
Min första tanke var att gå till något ställe jag kunde låsa in mig och vara
i fred ett tag vilket blev stall toaletten, men när jag hörde att det kom några
till stallet så gick jag ut pch vidare upp till graven där Texas ligger.

Det var en stor lättnad samt denna knölen som bara lossade och försvann
när allt bara vällde ut, många jobbiga tankar fick jag ett svar.
Denna ridå som jag trodde kunde göra mig så stark sprack och insåg att det
var lika bra att låta allt välla ut än att ha det kvar inom mig.

Kan verkligen säga att livet blir så mycket lättare om man släpper ut känslorna
inom sig, annars går det och gnager på en och man får då en massa känslosamma
punkter i kroppen som skapar någon slags smärta i kroppen.

Alla är vi inte alltid starka, många vågar bara inte vissa sin svagheter och idag
vill jag skriva att jag är inte stark, jag är en vanlig tjej med alldeles för mycket tankar
och självkritik som hindrar mig många gånger och får jag inte utlopp för mina kännslor
så stänger jag hellre inne dem än att prata om dem.

Kommentarer
Postat av: Michaela ☺

Ibland måste man bara släppa alla känslor, man mår oftast mycket bättre efter :/

2011-11-15 @ 10:38:57
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0