Måste tänka positivt

God morgon denna söndag, undrar vart solen är denna trista mulna
dag ute. Olle ska få komma ut på en uteritt och i efter middag bär det
av upp till Tjörn.

Går dagens pass på Olle var att jag skulle slappna av och följa med
honom mera. Kunna reglera faren med sätet, vilket inte är det lättaste
men börjar sakta få kläm på allting på nytt.

Ska nu verkligen glädja upp mig och tänka på de bra saker som händer
under dagen, vad jag blivit bättre på eller vad som jag kommit underfund
mera om mig själv om.
Är nere i en liten down period men håller ändå på med en massa saker
men i huvudet är jag inte alltid med över huvud taget, svårt att fokusera
för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0