väder och vind

Vaknade med en lättare huvudverk som är efter nattens samtal med Lollo.
Är det någon som kan pusha och prata så är det hon, behövde det och det
känns i mitt huvud. Nog om de, usch vad det regnade igår med var inte
kul att jobba i regnet men gött att veta att man får in lite pengar för det
gör inte så mycket att det regnar då.

SMHI har ju gått ut med en klass 3 varning över Halland och Skåna för denna dagen,
men kan ju säga en sak att där jag bor så är det mellan en massa berg så
är det någonstans som vinden stoppar så är det vid bergen. Det som många
upplever som storm på öppna fällt är något helt annat för mig. En lättare findpust
utanför mitt hus är egentligen dubbelt så stark vid ett mera öppet fält, så jag tycker
allt att det är gött då att bo där jag bor.

Nu ska man äta upp frukosten och sedan byta från myskläder till stallkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0